Modify – модифікування
- Data Transfer – перенос даних
- Mesh Cache – кеш сітей
- Mesh Sequence Cache
- Normal Edit – правка нормалей
- UV Project – UV-перетворення
- UV Warp – UV-жолоблення
- Vertex Weight Edit – правка вагомостей вершин
- Vertex Weight Mix – суміш вагомостей вершин
- Vertex Weight Proximity – близькість вагомостей вершин
- Weighted Normal
Generate – генерування
- Array – масив
- Bevel – скіс
- Boolean – булів
- Build – побудова
- Decimate – спрощення
- Edge Split – розділ ребром
- Geometry Nodes
- Mask – маска
- Mesh to Volume
- Mirror – дзеркало
- Multiresolution – багатороздільність
- Remesh – перебудова
- Screw – гвинт, тіло обертання
- Skin – покрив
- Solidify – потовщення
- Subdivision Surface – підподіл поверхні
- Triangulate – трикутникування
- Volume to Mesh –
- Weld –
- Wireframe – каркас
Deform – деформування
- Armature – арматура
- Cast – підгонка
- Curve – крива
- Displace – зміщення
- Hook – гачок
- Laplacian Deform – лапласове деформування
- Lattice – решітка
- Mesh Deform – деформування сіті
- Shrinkwrap – обтягування
- Simple Deform – просте деформування
- Smooth – згладження
- Smooth Corrective
- Smooth Laplacian
- Surface Deform
- Volume Displace
- Warp – жолоблення
- Wave – хвиля
Physics – імітування
- Cloth – тканина
- Collision – зіткнення
- Dynamic Paint – динамічне малювання
- Explode – вибух
- Fluid – імітація рідин
- Ocean – океан
- Particle Instance – примірник частинок
- Particle System – система частинок
- Soft Body – м'яке тіло