Класи розбивають програму на окремі модулі
Клас — це спеціальна конструкція для групування змінних та функцій
Об'єктно-орієнтоване програмування (ООП) — це написання програм за допомогою класів
Абстракція і відправлення повідомлень — не тягнуть на цілу парадигму.
- Конструктор
- Властивість
- Статичний клас
- Абстрактний клас
- Абстрактний клас vs інтерфейс
- Індексатори []
- sealed
- partial
- struct
- base
- as
- is
- Перевантаження операторів +-*/<>=
- Перевантаження ToString()
- Об'єкт як bool im-ex-plicit
- Приховати батьківські елементи
- Метод розширення extension methods
- Назва класу може не збігатися з назвою файлу, як це в Java чи Unity
- IP і ip – два різні класи
- obj.GetType().Name – назва класу