C# Математика

2075 / C# / Математика

 

Math.Abs(-3) // 3
Math.Sqrt(9) // 3
Math.Pow(a,3) // а^3
Math.Floor(2.7) // опустити до 2
Math.Ceiling(2.3) // підняти до 3
Math.Round(2.6) // 3; 1.5 => 2; 2.5 => 2; 3.5 => 4; 4.5 => 4;
Math.Round(2.34678, 2) // 2,35
Math.Exp(2) // 7,39; 2,718281828^2
Math.Log(10) // 2,3025; логарифм з основою е = 2,71828
Math.Log(100,10) // 2; логарифм з основою 10
Math.Log10(10) // 1; логарифм з основою 10
Math.Max(6, 7) // 7; Math.Max(x, Math.Max(y, z))
Math.Min(6, 7) // 6
Math.Sign(-3) // -1; Sign(3) = 1
Math.Truncate(-3.53) // -3; Truncate(3.53) = 3
Math.IEEERemainder(5, 3) //-1; хитра остача від ділення
3 / 2 = -1
4 / 2 = 0
10 / 3 = 1
11 / 3 = -1
27 / 4 = -1
28 / 5 = -2
17.8 / 4 = 1.8
17.8 / 4.1 = 1.4
 

Константи

Math.PI //3,14159265358979
Math.E //2,71828182845905 (основа натурального логарифму)

 

Тригонометричні функції

Math.Cos(0.5) // 0,87 *
Math.Sin(0.5) // 0,47
Math.Tan(0.5) // 0,54
Math.Acos(0.5) // 1,04 *
Math.Asin(0.5) // 0,52
Math.Atan(0.5) // 0,46
Math.Atan2(0.5,0.5) // 0,78 - з двома параметрами
Math.Cosh(0.5) // 1,13 *
Math.Sinh(0.5) // 0,52
Math.Tanh(0.5) // 0,46


int x = 5;

x++; // 6 

x−−; // 4 

++x * 2 – спочатку збільшує х, а потім множить 

x++ * 2 або (x++) * 2 – спочатку множить, а потім збільшує х

x += 2; x = x + 2; // 7

x -= 2; x = x – 2; // 3

x *= 2; x = x * 2; // 10

x /= 2; x = x / 2; // 2

x %= 3; x = x % 3; // 2 остача від ділення

 


 

Бітові операції

A = 60; // 0011 1100

B = 13; // 0000 1101

—————–

A&B = 0000 1100 // 12 AND

A|B = 0011 1101 // 61 OR

A^B = 0011 0001 // 49 XOR

~A = 1100 0011 // 195 NOT

 

C = 3; // (0011)

C <<= 2; C = C << 2; // 12 (1100)

C >>= 2; C = C >> 2; // 3 (0011)