Math.Abs(-3) // 3 Math.Sqrt(9) // 3 Math.Pow(a,3) // а^3 Math.Floor(2.7) // опустити до 2 Math.Ceiling(2.3) // підняти до 3 Math.Round(2.6) // 3; 1.5 => 2; 2.5 => 2; 3.5 => 4; 4.5 => 4; Math.Round(2.34678, 2) // 2,35 Math.Exp(2) // 7,39; 2,718281828^2 Math.Log(10) // 2,3025; логарифм з основою е = 2,71828 Math.Log(100,10) // 2; логарифм з основою 10 Math.Log10(10) // 1; логарифм з основою 10 Math.Max(6, 7) // 7; Math.Max(x, Math.Max(y, z)) Math.Min(6, 7) // 6 Math.Sign(-3) // -1; Sign(3) = 1 Math.Truncate(-3.53) // -3; Truncate(3.53) = 3 Math.IEEERemainder(5, 3) //-1; хитра остача від ділення
3 / 2 = -1 4 / 2 = 0 10 / 3 = 1 11 / 3 = -1 27 / 4 = -1 28 / 5 = -2 17.8 / 4 = 1.8 17.8 / 4.1 = 1.4 |
Константи Math.PI //3,14159265358979 Math.E //2,71828182845905 (основа натурального логарифму) Тригонометричні функції Math.Cos(0.5) // 0,87 * Math.Sin(0.5) // 0,47 Math.Tan(0.5) // 0,54 Math.Acos(0.5) // 1,04 * Math.Asin(0.5) // 0,52 Math.Atan(0.5) // 0,46 Math.Atan2(0.5,0.5) // 0,78 - з двома параметрами Math.Cosh(0.5) // 1,13 * Math.Sinh(0.5) // 0,52 Math.Tanh(0.5) // 0,46
int x = 5;
x++; // 6
x−−; // 4
++x * 2 – спочатку збільшує х, а потім множить
x++ * 2 або (x++) * 2 – спочатку множить, а потім збільшує х
x += 2; x = x + 2; // 7
x -= 2; x = x – 2; // 3
x *= 2; x = x * 2; // 10
x /= 2; x = x / 2; // 2
x %= 3; x = x % 3; // 2 остача від ділення
Бітові операції
A = 60; // 0011 1100
B = 13; // 0000 1101
—————–
A&B = 0000 1100 // 12 AND
A|B = 0011 1101 // 61 OR
A^B = 0011 0001 // 49 XOR
~A = 1100 0011 // 195 NOT
C = 3; // (0011)
C <<= 2; C = C << 2; // 12 (1100)
C >>= 2; C = C >> 2; // 3 (0011)