1. void F1() { } 2. int Sum(int a, int b){ int c = a + b; return c; } 3. void F1(int a = 10) { } - надаємо початкове значення (якщо фактичне значення не було передано) F1(); 4. int F1(int x) { } - перевантаження функцій double F1(double x) { } 5. int Sum(int, int); - прототип функції 6. void Swap(int &x, int &y) { - передача по посиланню int t = x; x = y; y = t; } Swap(a, b); 7. void Swap(int* x, int* y) { - передача через вказівник int t = *x; *x = *y; *y = t; } Swap(a, b); 8. void Max(int *arr, int size) { } - передача масиву Max(new int[3]{1, 2, 3}, 3); 9. void Show(const char name[]) - сталий масив букв {name[0] = 'Z';cout << name << endl; } Show("Kyiv"); 10. template<class T> void Show(T a, T b) { cout << a << " " << b << endl; } Show(1, 2); Show('A', 'B'); 11. inline void F1(){ } Якщо одну й ту саму функцію багато раз викликають - її робота уповільнюється Компілятор може функцію підставити в кожну точку виклику, це з'їсть більше оперативи, але вона швидше працюватиме
Рекурсія