#include <math.h> // #include <cmath> abs(a) // |a| ceil(a) // a = 2.5 округлення до більшого - 3 floor(a) // a = 2.5 округлення до меншого - 2 round(a) // a = 2.5 округлення до 3 // 0.5 = 1, 1.5 = 2, -2.49999 = -2 pow(a,3) // а3 sqrt(a) // корінь з а fmod(a,b) // обчислення залишку від ділення для чисел з плаваючою комою Тригонометричні функції cos(x) // * sin(x) tan(x) // ctg x = cos(x)/sin(x) = 1/tg(x) acos(x) // * asin(x) atan(x) atan2(x,y) // з двома параметрами cosh(x) // * sinh(x) tanh(x) exp(x) // 2,718281828^x log(x) // логорифм з основою е=2,718281828 log10(x) // логорифм з основою 10 C++ 11 (на заміну 2003) cbrt(x) // кубічний корінь з а hypot(x,y) // sqrt(x^2+y^2); тут при x,y = 1.0e+154 - hypo = 1.41421e+154 (не inf) fdim(3,6) // fdim(4, 1) = 3; fdim(1, 4) = 0; fdim(4,-1) = 5; fdim(1,-4) = 5; fmax(3,6) // 6 fmin(3,6) // 3 int x = 5; x++; // 6 ++x x--; // 4 --x x += 2; x = x + 2; // 7 x -= 2; x = x - 2; // 3 x *= 2; x = x * 2; // 10 x /= 2; x = x / 2; // 2 x %= 3; x = x % 3; // 2 остача від ділення цілих чисел
Бітові операції A = 60; B = 13; A = 0011 1100 B = 0000 1101 ----------------- A&B = 0000 1100 // 12 AND cout << (A&B) << endl; A|B = 0011 1101 // 61 OR A^B = 0011 0001 // 49 XOR ~A = 1100 0011 // 195 NOT C = 3; C = 0011 ----------------- C <<= 2; C = C << 2; // 12 (1100) C >>= 2; C = C >> 2; // 3 (0011)