2075 / C++ / Додатково / OpenGL / Фігури
glBegin(<Режим>);
glVertex – тримерні координати вершини
glColor – колір
*
glEnd();
Режими:
GL_POINTS – точоки
GL_LINES – кожна пара вершин є відрізком
GL_LINE_STRIP – вималюється група відрізків з'єднує всі вершини від першої до останньої
GL_LINE_LOOP – вималюється група відрізків, що з'єднує всі вершини від першої до останньої, і відрізок, що з'єднує останню вершину з першою
GL_TRIANGLES – кожна трійка вершин трактується, як окремий трикутник
GL_TRIANGLE_STRIP – вималюється група з'єднаних трикутників. Після перших двох вершин, кожна наступна вершина буде додавати один трикутник
GL_TRIANGLE_FAN – вималюється група з'єднаних трикутників. Після перших двох вершин, кожна наступна вершина буде додавати один трикутник
GL_QUADS – кожні чотири вершини визначають чотирикутник
GL_QUAD_STRIP – вималюється група з'єднаних чотирикутників. Після перших двох вершин, кожна наступна пара вершин буде додавати один чотирикутник
GL_POLYGON – вималюється один опуклий полігон
*
glSecondaryColor – додатковий колір для текстур
glIndex – колір (index)
glNormal – встановлює поточний вектор нормалі
glTexCoord – встановлення поточної текстурної координати
glMultiTexCoord – координати текстури
glFogCoord – встановлення поточної координати димки (туману)
glEvalCoord – одно-та-двовимірні карти
glEvalPoint – створення/зміна точки
glMaterial – вказує параметри матеріалу для системи освітлення
glEdgeFlag – прапорець кордону