OpenGL Фігури

2075 / C++ / Додатково / OpenGL / Фігури

 

glBegin(<Режим>);

glVertex – тримерні координати вершини

glColor – колір

*

glEnd();

 

Режими:

GL_POINTS – точоки

GL_LINES – кожна пара вершин є відрізком

GL_LINE_STRIP – вималюється група відрізків з'єднує всі вершини від першої до останньої

GL_LINE_LOOP – вималюється група відрізків, що з'єднує всі вершини від першої до останньої, і відрізок, що з'єднує останню вершину з першою

GL_TRIANGLES – кожна трійка вершин трактується, як окремий трикутник

GL_TRIANGLE_STRIP – вималюється група з'єднаних трикутників. Після перших двох вершин, кожна наступна вершина буде додавати один трикутник

GL_TRIANGLE_FAN – вималюється група з'єднаних трикутників. Після перших двох вершин, кожна наступна вершина буде додавати один трикутник

GL_QUADS – кожні чотири вершини визначають чотирикутник

GL_QUAD_STRIP – вималюється група з'єднаних чотирикутників. Після перших двох вершин, кожна наступна пара вершин буде додавати один чотирикутник

GL_POLYGON – вималюється один опуклий полігон

 

*

glSecondaryColor – додатковий колір для текстур

glIndex – колір (index)

glNormal – встановлює поточний вектор нормалі

glTexCoord – встановлення поточної текстурної координати

glMultiTexCoord – координати текстури

glFogCoord – встановлення поточної координати димки (туману)

glEvalCoord – одно-та-двовимірні карти

glEvalPoint – створення/зміна точки

glMaterial – вказує параметри матеріалу для системи освітлення

glEdgeFlag – прапорець кордону