Unity 2D Ефекти

2075 / Unity / 2D / Ефекти

 

Хвіст

Effects -> Trail Renderer
Materials -> Element 0 -> Sprite Default – матеріал
Sorting Layer – шар
Width – крива зміни ширини
Time – довжина
Probes -> Lite Probes -> Blend Probes – відскакувати від стін у різні сторони

 

Світіння під об'єктом

Effects -> Halo

 

 


Поступова зміна кольору

SpriteRenderer sp;
float a = 1;

void Start()
{
  sp = GetComponent<SpriteRenderer>();
}

void FixedUpdate()
{
  a -= 1f / 180;
  sp.color = new Color(1, 1, 1, a); // RGBA, за 3 секунди стає прозорим
}

 

 


В чорний і до зображення, в чорний і до зображення...

SpriteRenderer sp;

void Start()
{
  sp = GetComponent<SpriteRenderer>();
}

void FixedUpdate()
{
  sp.color = Color.Lerp(Color.white, Color.black, Mathf.PingPong(Time.time, 1));
}