Unity 2D Постріл

2075 / Unity / 2D / Постріл

 

Монстр

MonsterShoot2D MonsterShootToPlayer2D

 

public GameObject bullet;
public float horizontal = 500.0f;
public float vertical = 0.0f;
public float bulletTime = 5.0f;
public float firePause = 3.0f;

void Start () {
   InvokeRepeating("F1", 1.0f, firePause);
}

void F1 () {
   GameObject go = Instantiate(bullet, transform.position, Quaternion.Euler(0, 0, 0));
   go.GetComponent<Rigidbody2D>().AddForce(new Vector2(horizontal, vertical));
   Destroy(go, bulletTime);
}





Гравець

Shoot2D
ShootToMouseDir2D
  • Пустий об'єкт RotatePoint в середині гравця (0, 0, 0)
  • Приціл BulPos в середині RotatePoint (2, 0, 0)
  • У RotatePoint додаємо ShootToMouseDir2D