2075 / Unity / 2D / Система частинок
Додати світлину Rotation X = -270 повернути систему часток Prewarm розігріти (частки зразу заповнюють простір) Emition -> Rate Over Time кількість часток Renderer -> Sorting Layer шар Color over Lifetime зміна кольору Start Size розмір частинок particleSystem.Play(); particleSystem.Stop(); Галочка Send Collision Messages void OnParticleCollision(GameObject other) { } Контроль за окремими частинками private ParticleSystem ps; void Start() { ps = GetComponent<ParticleSystem>(); } void Update() { // initialize an array the size of our current particle count ParticleSystem.Particle[] particles = new ParticleSystem.Particle[ps.particleCount]; // *pass* this array to GetParticles... int num = ps.GetParticles(particles); Debug.Log("Found " + num + " active particles."); for (int i = 0; i < num; i++) { if (particles[i].position.x > 1) // positive x: make it red particles[i].color = Color.red; if (particles[i].position.x < -1) // negative x: make it die particles[i].lifetime = 0; } // re-assign modified array ps.SetParticles(particles, num); }