Unity 2D Тригер

2075Unity / Unity 2D / Тригер

 

void OnTriggerEnter2D(Collider2D other)
{
  if (other.tag == "Player")
  {
    UnityEngine.SceneManagement.SceneManager.LoadScene(0);
    obj.SetActive(true);
    Destroy(gameObject);
  }
}

 


 

  • other – колайдер
  • other.name – назва
  • other.tag – назва групи ігрових об’єктів
  • other.gameObject – об’єкт
  • SceneManager.LoadScene(“Level 1”) – перейти на сцену з назвою

 

Тригер може спрацьовувати двічі – особливо при великій швидкості

 


 

Зона смерті

public int z = 0;

void OnTriggerEnter2D(Collider2D other)
{
  if (other.tag == "Player")
  {
    // Coin.a=0;
    UnityEngine.SceneManagement.SceneManager.LoadScene(z);
  }
  else
  {
    Destroy(other.gameObject);
  }
}

 

 

Щокадра

void OnTriggerStay2D(Collider2D other) {

}

 

При виході

void OnTriggerExit2D(Collider2D other) {

}