Потрібна галочка Is Trigger
Reload2D | LoadNextScene2D |
Killzone2D | LoadScene2D |
Destroy2D | DestroyShow2D |
HealthBar2D | HealthBarNumber2D |
Teleport2D | TwoWayTeleport2D |
ChangeSize2D | ChangeTransparent2D |
public int sceneNumber; void OnTriggerEnter2D(Collider2D other) { if (other.tag == "Player") { UnityEngine.SceneManagement.SceneManager.LoadScene(sceneNumber); } }
- other – колайдер
- other.name – назва
- other.tag – назва групи ігрових об'єктів
- other.gameObject – об'єкт
- obj.activeSelf – чи об'єкт видимий
- obj.SetActive(false) – зробити невидимим
- Destroy(this) – видалити скрипт
- Destroy(obj, 3f) – знищити через 3 секунди
- Destroy(GetComponent<BoxCollider2D>()) – видалити наш колайдер
- SceneManager.LoadScene("Level 1") – перейти на сцену з назвою
- Тригер може спрацьовувати двічі, особливо на великій швидкості
Щокадра Rigidbody2D -> Sleeping Mode: Never Sleep - аби продовжував реагувати, коли герой зупинився void OnTriggerStay2D(Collider2D other) { Debug.Log("Я тут. Я тут. Я тут..."); } При виході або смерті, тригерний колайдер сина може трохи збивати void OnTriggerExit2D(Collider2D other) { Debug.Log("Вийшов"); } Без тригера void OnCollisionEnter2D(Collision2D collision) { print(collision.gameObject.tag); }