Потрібна галочка Is Trigger
Реагує на Rigidbody, навіть коли isKinimatic = true
Reload | LoadNextScene |
Killzone | LoadScene |
Destroy | DestroyShow |
Teleport | TwoWayTeleport |
public int sceneNumber; void OnTriggerEnter(Collider other) { if (other.tag == "Player") { UnityEngine.SceneManagement.SceneManager.LoadScene(sceneNumber); } }
- other – колайдер
- other.name – назва
- other.tag – назва групи ігрових об'єктів
- other.gameObject – об'єкт
- obj.activeSelf – чи об'єкт видимий
- obj.SetActive(false) – зробити невидимим
- Destroy(this) – видалити скрипт
- Destroy(obj, 3f) – знищити через 3 секунди
- GetComponent<Light>().enabled = false – вимкнути світло
- Destroy(GetComponent<BoxCollider>()) – видалити колайдер
- SceneManager.LoadScene("Level 1") – перейти на сцену з назвою
- Тригер може спрацьовувати двічі, особливо при великій швидкості
Щокадра void OnTriggerStay(Collider other) { Debug.Log("Я тут. Я тут. Я тут..."); } При виході void OnTriggerExit(Collider other) { Debug.Log("Вийшов"); } Без тригера void OnCollisionEnter(Collision collision) // Exit, Stay { print(collision.gameObject.tag); if (collision.gameObject<GetComponent<Enemy>()){ // якщо на об'єкті є скрипт collision.gameObject<GetComponent<Enemy>().OnHit(); // визвати функцію чи life-=5 } }