Unity Mathf

2075 / Unity / 2D / 3D / Mathf

 

Статичні властивості

Deg2Rad – константа перетворення градусів у радіани (лише для читання)
float rad = deg * Mathf.Deg2Rad;
Epsilon – крихітне значення з плаваючою крапкою (лише для читання)
Infinity – позитивна нескінченність (лише для читання)
NegativeInfinity – негативна нескінченність (лише для читання)
PI – 3.14159265358979… (лише для читання)
Rad2Deg – постійна перетворення радіанів у градуси

 

Статичні методи

Abs – модуль
Acos – аркко́синус
Approximately – порівнює два значення з плаваючою комою і повертає true,
якщо вони подібні
Asin – аркси́нус
Atan – аркта́нгенс
Atan2 – повертає кут у радіанах, tan якого дорівнює y/x
Ceil – повертає найменше ціле число, що більше або дорівнює f
CeilToInt – повертає найменше ціле число, яке більше або дорівнює f
Clamp – затискає задане значення між заданим min та max типу float
повертає задане значення, якщо воно знаходиться в межах min-max
Clamp01 – повертає значення від 0 до 1
ClosestPowerOfTwo – повертає найближче значення степеня двійки
CorrelatedColor – перетворює колірну температуру в Кельвінах на колір RGB
TemperatureToRGB – перетворює колірну температуру в Кельвінах на колір RGB
Cos – косинус
DeltaAngle – обчислює найкоротшу різницю між двома заданими кутами в градусах
Exp – повертає e, зведене до вказаного ступеня
FloatToHalf – кодування значення з плаваючою комою в 16-бітне представлення
Floor – повертає найбільше ціле число, що менше або дорівнює f
FloorToInt – повертає найбільше ціле число, менше або дорівнює f
GammaToLinearSpace – перетворює вказане значення з гами (sRGB) на лінійний колірний простір
HalfToFloat – перетворює значення половинної точності з плаваючою комою на 32-розрядне значення з плаваючою комою
InverseLerp – визначає, де значення лежить між двома точками
IsPowerOfTwo – повертає true, якщо значення є степенем двох
Lerp – лінійна інтерполяція між a і b за t
LerpAngle – те саме, що Lerp, але забезпечує правильну інтерполяцію значень, коли вони обертаються на 360 градусів
LerpUnclamped – лінійно інтерполює між a і b за t без обмеження t
LinearToGammaSpace – перетворює вказане значення з лінійного колірного простору в гама (sRGB)
Log – повертає логарифм указаного числа за вказаною основою
Log10 – повертає логарифм указаного числа за основою 10
Max – повертає найбільше з двох чи більше значень
Min – повертає найменше з двох чи більше значень
MoveTowards – переміщує поточне значення до цілі
MoveTowardsAngle – те саме, що і MoveTowards, але гарантує, що значення правильно
інтерполюються, коли вони обертаються навколо 360 градусів
NextPowerOfTwo – повертає наступний ступінь двох,
який дорівнює або перевищує аргумент
PerlinNoise – генерує 2D-шум Перліна
PingPong – повертає значення, яке буде збільшуватися та зменшуватися
між значенням 0 та довжиною
Pow – повертає f в степіні p
Repeat – повторює значення t від 0 до довжини
Round – повертає f, округлене до найближчого цілого числа
RoundToInt – повертає f, округлене до найближчого цілого числа
Sign – повертає 1 якщо число позитивне, і -1 якщо негативне
Mathf.Sign(-10) = -1
Mathf.Sign(10) = 1
Sin – синус
SmoothDamp – з часом поступово змінює значення до бажаного
SmoothDampAngle – з часом поступово змінює кут, заданий у градусах, до бажаного кута
SmoothStep – інтерполює між min та max зі згладжуванням
Sqrt – повертає квадратний корінь із f
Tan – тангенс