Menu |
using UnityEngine.UI; using UnityEngine.SceneManagement; public void _SceneNumber(int z) { SceneManager.LoadScene(z); } public void _SceneName(string name) { SceneManager.LoadScene(name); } public void _SceneNext() { SceneManager.LoadScene(SceneManager.GetActiveScene().buildIndex + 1); } public void _Exit() { Application.Quit(); }
Меню на весь екран в exe-файлі
Canvas -> Canvas Scaler -> Scale Width Screen Size
Match = 0.5
- Image
- Text – TextMeshPro
- Raw Image
- Panel
- Toggle – прапорець
- Slider
- Scrollbar
- Scroll View
- Button – TextMeshPro
- Dropdown – TextMeshPro
- Input Field – TextMeshPro
- Canvas
- Event System
- Legacy (старенькі)
- Знайти компоненту текст
- Текст розмитий
- Шрифти
- Вихід з повноекранного режиму
- Рухати текст в UI
- Меню з прокруткою
- Розміщення кнопок у сітці
- Джойстик
- Перетягування
- int.Parse(t1.text)
- float.Parse(t1.text)
- , – для float
- if (t1 != null){ /*якщо текст чи об'єкт передано*/ }
- Alt – розтягувати на весь екран, приклеїти в кут чи центр
- Може бути 100 Canvas-ів на сцені, навіть всередині інших об'єктів
- Можна передати лише 1 параметр у функцію, слухач – якщо багато
- Application.OpenURL("https://2075.com.ua");