Unity Меню

2075 / Unity / 2D / 3D / Меню

Menu

 

using UnityEngine.UI;
using UnityEngine.SceneManagement;

public void _SceneNumber(int z)
{
  SceneManager.LoadScene(z);
}

public void _SceneName(string name)
{
  SceneManager.LoadScene(name);
}
public void _SceneNext()
{
  SceneManager.LoadScene(SceneManager.GetActiveScene().buildIndex + 1);
}
public void _Exit()
{
  Application.Quit();
}
  




 

Меню на весь екран в exe-файлі

Canvas -> Canvas Scaler -> Scale Width Screen Size
Match = 0.5

 


 

  1. Image
  2. Text – TextMeshPro
  3. Raw Image
  4. Panel
  5. Toggle – прапорець
  6. Slider
  7. Scrollbar
  8. Scroll View
  9. Button – TextMeshPro
  10. Dropdown – TextMeshPro
  11. Input Field – TextMeshPro
  12. Canvas
  13. Event System
  14. Legacy (старенькі) 
    1. Text
    2. Button
    3. Dropdown
    4. Input Field

 


 

  1. Знайти компоненту текст
  2. Текст розмитий
  3. Шрифти
  4. Вихід з повноекранного режиму
  5. Рухати текст в UI
  6. Меню з прокруткою
  7. Розміщення кнопок у сітці
  8. Джойстик
  9. Перетягування

 


 

  1. int.Parse(t1.text)
  2. float.Parse(t1.text)
  3. , – для float
  4. if (t1 != null){ /*якщо текст чи об'єкт передано*/ }
  5. Alt – розтягувати на весь екран, приклеїти в кут чи центр
  6. Може бути 100 Canvas-ів на сцені, навіть всередині інших об'єктів
  7. Можна передати лише 1 параметр у функцію, слухач – якщо багато
  8. Application.OpenURL("https://2075.com.ua");