public void GoToScene1(){ UnityEngine.SceneManagement.SceneManager.LoadScene(1); } public void Exit(){ Application.Quit(); }
Меню на весь екран в (exe)
Canvas -> Canvas Scaler (Script) -> Scale Width Screen Size
- Знайти компоненту текст
- Текст розмитий
- Налаштування тексту
- Налаштування Canvas
- Вихід з повноекранного режиму
- Зміна зображень в меню
- Рухати текст в UI
- Меню з прокруткою
- int.Parse(t1.text), float.Parse(t1.text)
- , – для плаваючої коми
- Можна передати 1 параметр у функцію, слухач – якщо параметрів більше за 1
- t1 != null – якщо текст передано
- Alt – перемістити в центр чи кут
- InputField
- Slider
- Toggle прапорець; IsOn – обрано
- DropDown випадайка; name – індех
- Натискання/відпускання кнопки