Unity напрям поштовху

rb.AddForce(obj.transform.position) – в напрямку obj

rb.AddForce(-obj.transform.position) – в напрямку від obj

rb.AddForce(new Vector3(obj.transform.position.x, 0, obj.transform.position.z)) – в напрямку obj (лише в горизонтальній площині)

rb.AddForce(new Vector3(obj.transform.position.x, 0, obj.transform.position.z) + new Vector3(0, 100, 0)) – попередній варіант + вгору

rb.AddForce((new Vector3(obj.transform.position.x, 0, obj.transform.position.z) + new Vector3(0, 100, 0)).normalized * 100.0f) – з постійною швидкістю

Vector3 normalizeDirection = (transform.position – obj.transform.position).normalized;
rb.AddForce(normalizeDirection * 100.0f) – в напрямку від obj з постійною швидкістю

 


void Update()
{   // до об’єкта obj з кроком 0.01
gameObject.transform.position = Vector3.MoveTowards(gameObject.transform.position, obj.transform.position, 0.01f);
}