Directional Light
- Realtime – прямо зараз
- Backed – запікати (для static)
- Intensity – сила
- Shadow Type – без, сильна, слабка -> відстань, різкість, кількість точок
- Cookie – зображення для тіні
- Cookie Size – розмір зображення
- Draw Halo – туман обраного кольору навколо сонця
- Flare – є в стандартних есетах (можна створювати), та на камеру додати Flare Layer
- Render Mode – чи промальовувати ефекти
- Culling Mask – на які шари розповсюджувати
Point Light
Spot Light
Area Light
- Стає видимим при запіканні у Window -> Rendering -> Lighting -> Environment -> Generate Lighting
Світло на площині
Додаємо матеріал з галочкою Emission та обираємо картинку, колір
Прибрать світло зі сцени
Window -> Rendering -> Lighting -> Environment -> Skybox Material
- None – є трохи світла
- Default Material – темрява
- Cтворити свій з матеріалу – задавши шейдер Skybox