Unity Світло

Directional Light

  • Realtime – прямо зараз
  • Backed – запікати (для static)
  • Intensity – сила
  • Shadow Type – без, сильна, слабка -> відстань, різкість, кількість точок
  • Cookie – зображення для тіні
  • Cookie Size – розмір зображення
  • Draw Halo – туман обраного кольору навколо сонця
  • Flare – є в стандартних есетах (можна створювати), та на камеру додати Flare Layer
  • Render Mode – чи промальовувати ефекти
  • Culling Mask – на які шари розповсюджувати

Point Light

Spot Light

Area Light

  • Стає видимим при запіканні у Window -> Rendering -> Lighting -> Environment -> Generate Lighting

 


Світло на площині

Додаємо матеріал з галочкою Emission та обираємо картинку, колір

 


Прибрать світло зі сцени

Window -> Rendering -> Lighting -> Environment -> Skybox Material

  • None – є трохи світла
  • Default Material – темрява
  • Cтворити свій з матеріалу – задавши шейдер Skybox