Unity 3D Rigidbody

2075 / Unity / Unity 3D / Фізика / Rigidbody

 

Mass - у кого більше маса, той всіх буде відштовхувати (кг)
       не впливає на швидкість падіння
Drag - протидія середовища, 2 - як у воді   
       не дає падати швидше, ніж якась певна швидкість
Angular Drag - сповільнює обертання об'єкту
Use Gravity - чи діє сила тяжіння (пуля, космос)
              Edit -> Project Settings... -> Physics -> Gravity
IsKinematic - відключити фізику
              птах летів за допомогою скрипта, 
              а після попадання йому включили фізику і він почав падати
Interpolate - згладжені рухи
  * None - у 99% випадків
  * Interpolate чи Extrapolate - коли фізика навантажена і об'єкт скаче
Collision Detection
  * Discrete - на швидкості може проходити крізь стіну
  * Continuous - малює лінію до наступного положення і ловить нерухому стіну
  * Continuous Dynamic - коли дві пулі пересікаються в русі (ще більше розрахунків)
  * Continuous Speculative - зіткнення, і зі стіною, і з пулею (ще більше розрахунків)
Constraints
  Freeze Position - заморозити пересування по осі
  Freeze Rotation - заморозити обертання
Info - інформація про рух об'єкту 

 

 
GetComponent<Rigidbody>().useGravity = true; //включити гравітацію

Підстрибнути вгору і зробити сальто
GetComponent<Rigidbody>().AddForce(Vector3.up * 1000f);
GetComponent<Rigidbody>().AddTorque(500f, 0f, 0f);
 

 

  • Масштаб впливає на фізику (сповільнює)