2075 / Unity / Unity 3D / Фізика / Rigidbody
Mass - у кого більше маса, той всіх буде відштовхувати (кг) не впливає на швидкість падіння Drag - протидія середовища, 2 - як у воді не дає падати швидше, ніж якась певна швидкість Angular Drag - сповільнює обертання об'єкту Use Gravity - чи діє сила тяжіння (пуля, космос) Edit -> Project Settings... -> Physics -> Gravity IsKinematic - відключити фізику птах летів за допомогою скрипта, а після попадання йому включили фізику і він почав падати Interpolate - згладжені рухи * None - у 99% випадків * Interpolate чи Extrapolate - коли фізика навантажена і об'єкт скаче Collision Detection * Discrete - на швидкості може проходити крізь стіну * Continuous - малює лінію до наступного положення і ловить нерухому стіну * Continuous Dynamic - коли дві пулі пересікаються в русі (ще більше розрахунків) * Continuous Speculative - зіткнення, і зі стіною, і з пулею (ще більше розрахунків) Constraints Freeze Position - заморозити пересування по осі Freeze Rotation - заморозити обертання Info - інформація про рух об'єкту
GetComponent<Rigidbody>().useGravity = true; //включити гравітацію Підстрибнути вгору і зробити сальто GetComponent<Rigidbody>().AddForce(Vector3.up * 1000f); GetComponent<Rigidbody>().AddTorque(500f, 0f, 0f);
- Масштаб впливає на фізику (сповільнює)